Faq

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden nadat deze is betaald?

Op werkdagen worden alle bestellingen die vóór 12:00 uur geplaatst zijn ook dezelfde dag aangeboden bij PostNL.
Besteld u na 12:00 uur dan zal uw bestelling automatisch de eerstvolgende werkdag (maandag tot vrijdag) aangeboden worden bij PostNL.

Elke bestelling zal dus op werkdagen altijd binnen 24 uur aangeboden worden bij PostNL voor verzending.

Hoe lang duurt het om mijn bestelling te ontvangen?

Bestelt u op werkdagen vóór 12:00 uur? Dan zal uw bestelling dezelfde dag nog aangeboden worden aan PostNL. Doorgaans wordt uw bestelling dan ook binnen 1 tot 3 werkdagen netjes afgeleverd! Na twee werkdagen heeft PostNL nog één volledige werkdag waarin zij uw bestelling kunnen leveren.

Hoezeer wij ook begrijpen dat er soms spoed achter een bestelling zit kunnen wij helaas géén garantie bieden dat PostNL uw bestelling de volgende werkdag bij u in de brievenbus bezorgd.

Tevens geeft PostNL aan in zijn Algemene Voorwaarden dat zij maximaal 5 werkdagen mogen gebruiken om uw pakketje aan te bieden. Wij kunnen daarom ook pas NA 5 werkdagen actie ondernemen om een onderzoek te laten starten door PostNL om te achterhalen waar uw pakket is op dat moment.

Wij hopen op uw geduld en begrip.
Mocht u na 5 werkdagen nog niets ontvangen dan horen wij natuurlijk graag van u.

Ik heb mijn bestelling 2 dagen geleden geplaatst en nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Bestelt u op werkdagen vóór 12:00 uur? Dan zal uw bestelling dezelfde dag nog aangeboden worden aan PostNL. Doorgaans wordt uw bestelling dan ook binnen 1 tot 3 werkdagen netjes afgeleverd! Na twee werkdagen heeft PostNL nog één volledige werkdag waarin zij uw bestelling kunnen leveren.

Hoezeer wij ook begrijpen dat er soms spoed achter een bestelling zit kunnen wij helaas géén garantie bieden dat PostNL uw bestelling de volgende werkdag bij u in de brievenbus bezorgd.

Tevens geeft PostNL aan in zijn Algemene Voorwaarden dat zij maximaal 5 werkdagen mogen gebruiken om uw pakketje aan te bieden. Wij kunnen daarom ook pas NA 5 werkdagen actie ondernemen om een onderzoek te laten starten door PostNL om te achterhalen waar uw pakket is op dat moment.

Wij hopen op uw geduld en begrip.
Mocht u na 5 werkdagen nog niets ontvangen dan horen wij natuurlijk graag van u.

Als ik mijn bestelling op zaterdag plaats, ontvang ik deze op zondag?

Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag, uw bestelling zal op zijn vroegst op maandag verwerkt en verzonden worden.

Daarnaast werken wij met PostNL en deze worden enkel van dinsdag tot zaterdag bezorgd.
Als u een bestelling heeft geplaatst op zaterdag is het éérstvolgende bezorgmoment op dinsdag.

Lees hier meer over op de website van PostNL:
www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/hoe-verstuur-ik-een-brief-of-kaart/postbezorging 

Ik heb een bestelling geplaatst en géén bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed aangekomen?

Ons systeem controleert uw bestelling automatisch en verzendt ook automatisch de bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres. De bevestigingsmail wordt doorgaans binnen één uur na het plaatsen van uw bestelling verzonden.

Heeft u de e-mail niet ontvangen? Dan kan het de volgende oorzaken hebben:

Het kan zijn dat onze bevestigingsmail terechtkomt in uw spam folder / ongewenste map. U kunt voor de zekerheid controleren of de e-mail daarin is terechtgekomen.
Het komt wel eens voor dat het e-mailadres verkeerd wordt gespeld. In dit geval komt uw bestelling gewoon bij ons aan en wordt deze uiteraard ook verwerkt en verzonden, echter komt de bevestigingsmail dan niet bij u aan uiteraard, stuur ons een email met uw naam en adres dan zullen wij in uw bestelling de email aanpassen.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verzonden?

Wij beseffen ons goed dat meeste van onze klanten een discrete verpakking wenst en daarom worden al onze producten eerst in een niet doorzichtige sealzak verpakt en vervolgens in een blanco bubbelenvelop.

Er staat géén reclame of afzender op de enveloppe.
Dus mocht het onverwachts toch gebeuren dat de enveloppe open scheurt tijdens het transport of geopend wordt, dan zijn de producten dus niet direct zichtbaar. Daarmee garanderen wij u altijd een discrete levering totdat u zelf de sealzak opent.

Kan ik Kamagra kopen in een discrete / anonieme verpakking?

Wij beseffen ons goed dat meeste van onze klanten een discrete verpakking wenst en daarom worden al onze producten eerst in een niet doorzichtige sealzak verpakt en vervolgens in een blanco bubbelenvelop.

Er staat géén reclame of afzender op de enveloppe.
Dus mocht het onverwachts toch gebeuren dat de enveloppe open scheurt tijdens het transport of geopend wordt, dan zijn de producten dus niet direct zichtbaar. Daarmee garanderen wij u altijd een discrete levering totdat u zelf de sealzak opent.

Hoe ziet de betaling eruit op mijn bankafschrift?

Net zoals het discreet verpakken en verzenden van uw bestelling hanteren wij ook een discrete omschrijving bij uw transactie en zullen er géén productnamen of kenmerken genoemd worden in de transactie maar enkel het ordernummer.
Daarnaast is de begunstigde ook niet "De Nederlandsche Erectiemiddelen Expert" of "DNEX", hierdoor is er dus niet direct zichtbaar dat uw betaling naar ons gaat.

Samengevat:
Ziet u "De Nederlandsche Erectiemiddelen Expert" of "DNEX" op de bankafschrift? Nee.

Ziet u product-namen of omschrijvingen op uw bankafschrift? Nee.

I live outside the Netherlands, how can I place an order?

We have chosen to focus entirely on the Dutch market and we only provide shipping within the Netherlands. That is why you cannot choose to place your order to any other country outside the Netherlands.

This also applies to all orders via the contact form, e-mail or WhatsApp. We have a strict policy on shipping outside the Netherlands.

 

Op zaterdag besteld, maar zondag nog steeds niks in huis?

PostNL verwerkt alleen post en pakketten op werkdagen. Wanneer u op vrijdag besteld, heeft u vaak uw bestelling zaterdag nog in huis. Bestellingen die op zaterdag geplaatst zijn worden dinsdag aan u aangeboden.

Hoe lang van te voren moet ik de pil innemen?

Op onze site staan de bijsluiters waar de volledige uitleg staat over het gebruik van de pillen. In het algemeen komt het neer dat u de pillen circa 30 tot 60 minuten van te voren worden ingenomen.

Wij adviseren het altijd om de maximale dosering niet te overschrijden omdat het effect hierdoor niet zal toenemen. De kans op bijwerkingen worden bij overmatig gebruik alleen maar groter.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Als u een verkeerd product heeft ontvangen dan zorgen natuurlijk voor een passende oplossing. Neem contact op via het contactformulier en dan zorgen wij dat u zo spoedig mogelijk alsnog het juiste product ontvangt.


Contact

Vragen of Opmerking?
Neem gerust contact met ons op, wij streven er naar om binnen 48 uur te reageren.
Zie ook onze openingstijden voor de klantenservice.

U kunt ons bereiken met behulp van het contactformulier hiernaast, via onderstaande email of gemakkelijk via WhatsApp. Houd indien mogelijk uw ordernummer of verzendadres altijd bij de hand als u een inhoudelijke vraagt heeft over een reeds geplaatste bestelling.

LET OP:
Het telefoonnummer wordt enkel en alléén gebruikt voor onze WhatsApp Service.
Het telefoonnummer is dus niet telefonisch bereikbaar (bellen).
Onze dank voor uw begrip.
Tel (Alleen WhatsApp):
+31649753157
Openingstijden:
Maandag tot vrijdag 09:00 - 16:00
Email:
info@dnexmail.nl